העלאת מאמר חדש

כמה טיפים להעלאת מאמרים ברשת תוך שיפור הקידום בגוגל והגדלת החשיפה.

העלאה נכונה של מאמרים לאתרי מאמרים

כיום יודעים רבים מבעלי אתרי האינטרנט, כי שיווק האתר כולל לא רק קידום ופרסום בגוגל, אלא גם שיווק בחזיתות אחרות. בין השאר, מדובר על שיווק ברשתות חברתיות, פרסום ביו-טיוב וכמובן הפצת מאמרים ברשת. הפצת המאמרים עוזרת לנו להיות "בכל מקום ברשת". הכוונה היא שמי שמחפש אותנו בגוגל, תמיד ימצא בתוצאות החיפוש קישורים רבים לא רק לאתר שלנו, אלא לתכנים אחרים שאנו מפרסמים באתרים שונים. בנוסף לכך, גם מי שמקליד במנוע החיפוש מילות מפתח חשובות בתחומנו, למשל "קרם לחות", ייתכן שחלק מן התוצאות שהוא יקבל בגוגל יהיו קישורים לתכנים באתרי מאמרים. אם נצליח לכתוב מאמר איכותי ולהעלותו לאתר מאמרים חזק, נוכל להשיג חשיפה בפני קהל גדול של גולשים, שיקרא את המאמר, יתרשם מן הידע המקצועי שלנו, ואף ילחץ על הקישורים במאמר ויגיע אל האתר הראשי שלנו.

כדי לעלות על הגל ולהגיע עימו כמה שיותר רחוק, ישנם כמה כללים חשובים שכדאי להקפיד עליהם בעת שאנו מעלים מאמרים לאתרי מאמרים:

  • תוכן מקורי – המאמר שאנו מעלים צריך להיות ייחודי לאתר זה. אתרים רבים דורשים שהתכנים יהיו מקוריים, והדבר תורם גם לנו: אם התוכן הוא ייחודי, ניצור עניין רב בקרב הקוראים, והרווח שלנו הוא יצירת תדמית טובה. מאמרים משוכפלים לא רק פוגעים בתדמית שלנו, אלא גם מאותרים ע"י גוגל כהעתקה, ובנוסף, מנהלי אתר המאמרים עלולים להסיר את המאמר שלנו.

  • כתיבה נכונה – אם כבר מדברים על תדמית, כתיבת מאמר בעברית תקנית, עם הקפדה על הגהה טובה וללא שגיאות הקלדה או טעויות דקדוקיות, תיצור רושם של מאמר רציני ומקצועי. הקוראים מסיקים מכך כי מדובר בחברה רצינית שנותנת שירותים איכותיים במיוחד. לכן, שווה להשקיע ובמידת הצורך אף להעביר את המאמרים לעריכה ע"י עורך לשון מומחה.

  • קטגוריה מתאימה – על מנת למקסם את החשיפות למאמר שכתבתם, חשוב להעלות אותו לקטגוריה המתאימה ביותר באתר המאמרים. הדבר יקל על הגולשים למצוא את התוכן שהם מחפשים, ובנוסף, גוגל יזהה את המאמר שלנו כתוכן רלוונטי לנושא הקטגוריה. לפיכך, מאמר בנושא קרם לחות יתפרסם בקטגוריה טיפוח ויופי. אם ניתן לבחור גם תת-קטגוריה, זה רצוי ומומלץ. בחרו בתחום הכי רלוונטי לכתבה שלכם.
    פעמים רבות, בתחתית המאמר יופיעו קישורים למאמרים נוספים באתר שיש להם נושא דומה. אם בחרתם בקטגוריה מתאימה, תרוויחו כאן שהמאמרים הללו יעשירו את העמוד שלכם בעוד מילות מפתח רלוונטיות לתחום, והדבר יתרום לקידום העמוד הזה בגוגל.

  • קרדיט למחבר – בחלק גדול של אתרי המאמרים, תוכלו בסוף המאמר להוסיף שורת קרדיט. כתבו בקצרה עליכם, במה אתם עוסקים ומהו ניסיונכם. זוהי הזדמנות טובה לפרסם את החברה שלכם ולהשיג “על הדרך” עוד מקום ברשת שבו מופיע שמכם בהקשר חיובי. ברוב המקרים ניתן גם להוציא מן הקרדיט קישור לאתר שלכם.

  • מילוי הפרמטרים לגוגל – אל תשכחו לשפר את האופטימיזציה לגוגל כמה שניתן. משמעות הדבר היא לשלב בכותרות, בתקציר, במילות המפתח וכמובן בגוף המאמר כמה שיותר מילים וביטויי מפתח הקשורים לתחום שלכם. בעת שאתם מוסיפים מאמר לאתר כלשהו, תוכלו להזין לו בד"כ כותרת עמוד title שהיא כותרת חשובה מאין כמוה לקידום העמוד. בנוסף, כותרת המאמר, הכותרת המשנית ותיאור העמוד description – כל אלה פרמטרים חשובים עבור מנוע החיפוש, ורצוי שהם יכילו ביטויים רלוונטיים לקידום האתר.

  • קישורים לאתר – בכל אתר מאמרים ישנם כללים שונים מעט לגבי כמות הקישורים שניתן להוציא מגוף המאמר, המיקום שלהם, והאם ניתן להוציא קישורים גם משורת הקרדיט. בידקו את הכללים בדף "תנאי השימוש" או "הנחיות העורכים", ותימנעו מפסילת המאמר שלכם או מהסרת קישורים מיותרים.
    הקפידו על קישורים איכותיים, כלומר, קישורים עם עוגן טקסטואלי, למשל "מוצרי טיפוח", ושהקישורים יהיו מגוף הטקסט, במקום שמדבר על נושא קשור לתוכן העמוד שאליו מקשרים.

בכדי להרוויח כמה שיותר מן המאמרים שאנו מעלים לרשת, כדאי להקפיד להעלות רק תכנים מקוריים ואיכותיים, להתאים את הכותרות למנועי החיפוש ולהשתמש באתרי המאמרים בהתאם להוראות מנהליהם. ריבוי תכנים איכותיים שלכם באינטרנט ייצור רושם של חברה גדולה, בעלת תדמית מקצועית ואיכותית.


מעוניין לרכוש תכנים? זקוק להפצת תכנים? מחפש ניהול תוכן מקצועי לאתר?
צור איתנו קשר בטלפון 077-7644819 או השאר הודעתך בעמוד יצירת הקשר פה