כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

תוכן איכותי ומעניין, יעלה אתכם גם בדירוג תוצאות החיפוש בגוגל וגם יגביר את עניין הגולשים באתר ובכם.

אילוסטרציה כתיבת תוכן

רבות נאמר על הטכנולוגיה, האינטרנט והשפעתם על חיינו. כשם שבעידן גוגל ופייסבוק אנו מתקשרים אחרת, לומדים אחרת ואוהבים אחרת, אנו גם קונים אחרת.

קוסמטיקאית צעירה ומוכשרת הסבירה בחריצות לאיש פרסום מקומי שאליה מגיעים לקוחות "מפה לאוזן". הכוונה כמובן ללקוחות מרוצים ונאמנים הנושאים את שמה. גם בעידן שכולו טכנולוגיה טרם נס ליחה של המלצה על בעל מקצוע. יחד עם זאת, אותן המלצות חמות, פחות עוברות "מפה לאוזן" ויותר דרך דפי הרשת. לייק בפייסבוק כמוהו כהמלצה חמה ומס' מילים הנושאות את שם בעל המקצוע השירותי והמקצועי כשלט חוצות ענק, וזאת בתנאי שייחשף אל מול קהל רחב ככל האפשר.

"אנשים אוהבים לקנות, אבל לא אוהבים שמוכרים להם" – משפט בו נתקל כל איש מכירות בסדנא כזו או אחרת. אתרים שירעיפו שבחים על עצמם, יגרמו לקורא להדיר את רגליו הוירטואליות מהם. אתר שימשוך את הגולשים הוא אתר מקורי המתעדכן לעיתים קרובות ומספק לגולשים בו מידע חדש. על המידע להיות אינפורמטיבי ומעניין ולא מידע פרסומי. בצורה כזאת הקורא יתפוס את המפרסם כסמכות מקצועית.

עדכון האתר בתדירות גבוהה והעשרתו בתוכן לא רק תרוויח עבורכם נקודות זכות אצל הקורא, אלא (וחשוב לא פחות) במנועי החיפוש. כל בעל עסק שמעוניין ששמו יתנוסס בין הראשונים בהקלדת תחום עיסוקו בגוגל, חייב לדעת שאתר תדמיתי הכולל לוגו, תחומי עיסוק וסלוגן כזה או אחר - לא ימשוך את הקוראים. מפתחי מנועי החיפוש בגוגל מבקשים ממך לשים דבר מה על השולחן עליו אתה מעוניין לאכול. כאשר תספק תוכן מקצועי, אמין ומתחדש תקבל בתמורה קידום לאתר במנועי החיפוש, יותר גולשים באתר וכתוצאה מכך גם קהל לקוחות גדול יותר.

מאחר וכתיבת התכנים כל כך חשובה לקידום האתר ומיצוב העסק, מומלץ לעשות זאת באופן מקצועי. כתיבה קולחת ומעניינת, העשרת עולם הידע של הקורא, וגירוי הקורא לקבל מידע נוסף על המוצר שלכם ייצרו את הלידים הכל כך חשובים לעסק.

מאמר יכול להיות אינפורמטיבי ויכול להביא את נקודת המבט של הקורא. החשוב הוא לא להסוות את ההמלצה במידה וניתנת. הקוראים אינם טיפשים ושיטות פרסום שעבדו בעבר לא יביאו תוצאות היום. במידה וניתנת המלצה על מוצר מסוים יש להציג אותה בצורת המלצה ולהסביר מדוע ניתנה. חשוב לציין שהקוראים הם קצרי סבלנות והאתר הבא נמצא במרחק לחיצת כפתור, על כן יש לתת את המידע הרלוונטי בהקדם. הגולש הממוצע יקדיש שניות בודדות לפני שיקבע אם האתר מעניין אותו. טוב יעשו בעלי העסקים אם יקדימו להפנים את כוחו של האינטרנט ואת הכללים השונים החלים בו. בסופו של דבר מדובר במדיה בעלת חשיפה רחבה, ממוקדת ולא יקרה ביחס לאפשרויות חשיפה אחרות.


תגיות: כתיבת תוכן
מעוניין לרכוש תכנים? זקוק להפצת תכנים? מחפש ניהול תוכן מקצועי לאתר?
צור איתנו קשר בטלפון 077-7644819 או השאר הודעתך בעמוד יצירת הקשר פה